دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

کاش یک روز می فهمیدم ، این خواب ها و عوالم پیچیده ای که درونش نهفته است ، با همه ی خلاقیتی که هیچ وقت در زندگیمون باهاش رو به رو نبودیم ، با چهره هایی که هیچوقت تو زندگی عادی ، حتی تو هیچ فیلم یا سریالی باهاشون برخورد نکردیم و این داستان های عجیبی که در این رویاها به وقوع می پیوندند، واقعا کجا اتفاق می افتند؟ «واقعا» خیلی دوست دارم بدونم ، چرا که وقتی از خواب بلند میشم و از اون شب هایی بوده که مغزم بی وقفه مشغول خواب دیدن بوده، انگار که بولدوزر از روی بدنم رد شده و انگار ساعت ها کار بدنی طاقت فرسا کرده ام و انگار نه انگار که بدنم به طور فیزیکی ساعت ها در خواب بوده..

امروز از اون روزهاییه که نمی دانم به خاطر خواب های عجیب غریبی که دیشب دیده ام ، ذوق زده باشم یا بخاطر خستگی شبانه افسردگی بگیرم.

نظرات 4 + ارسال نظر
taraaaneh سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 09:16 ب.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

من هم از این خوابهای داستانی طولانی با جزییات کامل زیاد میبینم. میدونم بعضی ازخوابها ، مخصوصا خوابهای تکراری سمبلیک هستند مثل خواب گم شدن یا برهنگی یا پرواز یا از دست دادن دندان یا ...
بعضی خوابها هم بقول شما واقعا نمیفهمم ذهنم این داستانهای عجیب رو از کجا آورده؟ عچیب و وگاهی واقعا خنده دار. شاید داستانهایی که در طول روز مشنویم و محرکاتی که در معرضشون قرار میگیرم و افکار و ترسها ...همه قاطی میشن و این داستانها رو میسازن.

تا همین چند سال پیش خواب پرواز جزو لا ینفک خواب هام بود...به قدری لذت می بردم از این خواب...فکر کنم هفت هشت سال بیشتره خواب پرواز نمی بینم.
دلم تنگ شده براش
خیلی...

الی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام

چقدر نبودنت طولانی شد .


میشه اگه ممکنه آدرس اینستا ت رو برامون بزاری

سلام.داستان زندگی همینه دیگه
گاهی هستی گاهی نیستی
.
خوب وقتی فردی رو نشناسم چطور اینستاگرام بهش بدم؟
هرچند که تقریبا یک ساله اونجا هم پستی نگذاشتم.

فرانک جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 12:26 ق.ظ

کاتی..
موزیک هم بزار:) دلم تنگ پلی لیستاته..

راستش یادم رفته چطوری عکس و آهنگ میذارن

پسر مترقی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 12:35 ب.ظ

رویا زیاد دیدن باعث میشه که خوابت هیچوقت عمیق نشه و ذهنت استراحت نکنه،واس همین صبح هایی که شب قبلش زیاد خواب دیدی انگار اصلا نخوابیدی..اصلا فلسفه ی خواب استراحت ذهن هستش وگرنه همینجورم ک دراز بکشی دست و پا و کمر و گردن که توی استراحتن

دقیقا حرفت درسته
همین هم باعث میشه بعضی وقت ها نیم ساعت بدون رویا می خوابی و وقتی بلند میشی کاملا انرژی بدن تامین شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد