دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

از تو را داشتن ها ، سرشار...

یکی از هزاران نیکی ِ وصالش ، این باشد که شادی را به معنای واقعی ِ کلمه می فهمی و دیگر هیچ ،  

هیچ ترانه ی غمگینی نمی تواند اشکت را بیاورد . 

هیچ ترانه و موسیقی و کلمه ی غمگینی ، جز درخشش ِ چشم هایش در سکوت ِ لحظه هایی که از دو تایی بودن سرشار شده است. 

نظرات 15 + ارسال نظر
lenshen جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

کاتیای خوبم...
بالاخره اومدی
خوشحالم که اوقاتت خوبه اینطور که پیداست راضی هستی
خدارو شکر...

fadaye to azize delam
are khoobam
va
khoda ro shokr

pazieebolad جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

hameue lahzeham bato rang gereft
range zendegi
bishtar az hamishe duset daram honey
bedone to hata tasavore zendegi hata baraye ye lahze gheire momkene
asheghetam va hamishe asheghet mimonam

محسن عزیز دلم

محبوبم

تو فکر کردی تصور زندگی بدون ِ تو برای حتی لحظه ای امکان داره؟

تو هیچ وقت نمی دونی و حتی تصورشم نمی تونی بکنی که توی قلب و زندگی من کجا جا داری...

می پرستمت محبوبم.

faranak شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

:)

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ

بازم رفتی سراغ اینترنت و وبلاگ بچه برو یذره هنر بیاموز من ازدست تو چی کار کنم اخه

مامان ِ خوب و نازم
هر چی هنر هم که دارم از صدقه سر ِ شما دارم.

فدایت روی ماهت شم
قشنگ ِ روزگار ِ من

دل آرام دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

از سرشار بودن از عشقت بی نهایت خوشحالم کاتی عزیزم
در کنار هم همیشه شاد باشید ایشالا

لیلو سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

آخی کتی . چقد خوشحالم برات. خیلیییییییییی

ابرسفید چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ

چ خوب ..خوشحالم ک خوب هستین

دو هفته اخیر پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://recent2weeks.blogfa.com

با ظاهری جدید میزبان شما و بهترین داستان های فضای مجازی هستیم.

داستان های پیشنهادی یازدهمین دوره :
1. تنهایی (محمودی ایرانمهر)
2. سر نی (فاطمه دریکوند)
3. دنیا (حسین بیگدلی میر)

با نقدی بر داستان برتر

شیما جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

هزاران بار شکر بخاطر حس خوشبختی که دارید کیتی عزیز

آوا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ
جووووووووووووووووووووووووون
کی اینجا آپ شدکاتیای خوبم!
خداااااااااااااااااااا رو شکر که
خوبین هر دوتوووووووووون
از ته تهای دلم آرزومیکنم
این عشق تاابد جاودانه
و موندگار باشه.و دیگه
اینکه زودتر بیا سربزن
دختر...نگرانت شده
بودم...مـــــــراقب
خودتون باشیـــــد
می بوسمت
شـــادی هایتان
مستدام.......
یاحق...

پسر سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ http://iamman.blogfa.com

باز هم تابستان
باز هم من داغ
بدون حوا می جنگم با
داغی و تابستان

lenshen شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

خیلی درگیر شدیــــــــــــــــــــــــــــا

دو هفته اخیر پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://recent2weeks.blogfa.com

دور سیزدهم هم با یک داستان و نقد انتشار یافت.
به یمن حضور مبارکتان دور سیزدهم را از نحسی خوانده نشدن درآورید

faranak شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

دلم واست تنگ شده کتی..

کاتیا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

از همه ی دوستانی که محبت کردند و نظر گذاشتند ممنونم
شرمنده ی روی همتون شدم و هستم.

حتی نتونستم کمنت ها رو جواب بدم که ازتون معذرت میخوام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد