دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

قهوه‌‌ی تلخ

سریال قهوه‌ی تلخ را گرفتم و ۳ قسمت ابتدایی آن را دیدم . فعلا برای قضاوت زود است ولی من از آنهایی هستم که هر کاری مهران‌مدیری بسازد چشم‌بسته عاشقش می‌شوم و برای آن تبلیغ می‌کنم . البته در همین ۳ قسمت ابتدایی هم اِلِمان‌های تکراری ندیدم . شاید هم بود و به چشم من نیامد . به هر حال مهران مدیری متخصص در گرفتن حرکات و حس‌های شیرین از بازیگران است . برادرم را فرستادم ۳ قسمت بعدی را هم بخرد که فروشنده گفت شنبه . فعلا منتظر شنبه‌ام .

قلب یخی را هم ۱ قسمت خریدیم ولی من زیاد خوشم نیامد . یک‌جورهایی بازی‌ها و حرکات یبس بود . به همین دلیل دیگر پی‌گیر نشدیم .

آدم وقتی می‌خواهد پول خرج کند باید برای چیزهای اساسی پول خرج کند . چیز های اساسی یعنی همین سریال‌های مهران مدیری . به نظر من مردم باید با خریدن سی‌دی‌های اوریجینال این سریال یک حماسه در حد این کشور بی‌قانون و بی در و پیکر که هیچ قانون کپی‌رایت در آن رعایت نمی‌شود بیافرینند . به هر حال مدیری خیلی بر گردن مردم این سرزمین حق دارد . حتی اگر فقط یک لبخند از ته دل روی لب‌ فردی آورده باشد . که البته حق او از این لبخند‌ها خیلی بیشتر است . در ضمن آواز تیتراژ ابتدایی این سریال کار خود مهران مدیری است و بازخوانی یک آواز قدیمی است که بسیار عالی و قشنگ از آب در‌آمده‌است . به نظرم از همه‌ی آواز‌هایی که خوانده شکیل‌تر و دلنشین‌تر است