دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

بریتنی اسپیرز

من در کنار دایدو عاشق این بشرم . علی‌رغم این که خیلی‌ها ، علاقه‌شان را به او مخفی می کنند . چون او را فرد بی‌بند و بار یا بی‌کلاسی می‌دانند .

ولی واقعا این‌طور نیست . اگر مایکل جکسون را سلطان پاپ می‌دانستند(من شخصا حالم از او به هم می خورد ) بریتنی ، ملکه‌ی پاپ است .

من اصلا از سبک پاپ خوشم نمی‌آید ، ولی بریتنی فرق دارد . در تمام آهنگ‌هایش نو‌آوری منحصر به فردی دارد . هیچ دو آهنگی از او را نمی‌توانید پیدا کنید که یک ریتم تکراری در آن پیدا بشود .

بریتنی علی‌رغم شهرت زیاد خود سن بسیار کمی دارد . ۲۹ سال ، در صورتی که خود من از وقتی که بچه دبیرستانی بودم او را به یاد می‌آورم .

این بشر وقتی در ترانه‌ی

Piece Of Me

می گوید که از ۱۷ سالگی دختر رویایی آمریکاست ، واقعا  حق دارد .

شهرت از وقتی که نوجوان بوده در اطراف او چرخ می‌زده است .

یکی از دلایل تنفر والدین قدیمی آمریکایی از او به خاطر همین الگو بودنش است . چون از سن کم قهرمان و الگوی بچه‌های هم سن و سالش بوده ، پس وقتی در کلیپ‌هاو اجراهایش عریان تر ظاهر می‌شود ، به قول آنها این بند و باری را در جوان‌های آمریکایی اشاعه می دهد .

البته همان‌طور که شاهد هستیم همه‌ی خواننده‌ها انگار مترصد همین فرصت بودند تا یکی پیش‌گام این بی‌قیدی در پوشش شود و بریتنی هم این جان‌فدایی را کرد و این معضل برهنگی را برایشان حل کرد . کریستینا و تیلور سویفت و خیلی‌های دیگر تقریبا دنباله‌روی بریتنی محسوب می‌شوند .

بریتنی آهنگ‌ساز ، شاعر ، و طراح کلیپ است . او حتی عطر منحصر به فرد خود را هم در سرتاسر دنیا اشاعه داده است .من هم یکی از این عطر های فوق‌العاده را از دوستم که در استرالیا زندگی می کند هدیه گرفته‌ام . واقعا خوش‌بو است . امکان نداشته از این عطر استفاده کنم و در مترو یا مهمانی یا اماکن عمومی از من نپرسند که چه عطری استفاده می کنید .

بریتنی با این سن کمش ۲ فرزند هم دارد از یک ازدواج ناموفق البته و همین‌طور جایزه‌ی گرمی را هم برده است . همه چیز در مورد او در این سن کامل است .

و من او و آهنگ ها و فیلم و کلیپ‌هایش و همین‌طور آن لبخند‌های بی نظیر و بعضا معصومانه‌اش را دوست دارم .

فیلم  Crossroads

یکی از معدود کارهای سینمایی اوست که در سن ۲۰ سالگی در آن ایفای نقش کرده‌است و به نظرم با وجود طرح ساده‌اش فیلم جذابی از کار در آمده است . تصور می‌کنم فیلمی باشد که دختر‌های ۱۸ تا ۳۰ سال آن را بپسندند .

My lonliness و Crazy هم دو کلیپی است که در سنین کم اجرا کرده است .(البته من فقط این۲ را از او در آن سنین دیده ام) و به نظر من همان وقت هم در سطح بالایی بوده است . در ضمن لبخندهای کودکانه و معصومش در چند جای این دو کلیپ مشهود است . آهنگ ها و کلیپ های جدید و قدیمش هم حرف ندارند . مثلا Stronger  یا If U Seek Amy و یا Toxic که به خاطر آن گرمی هم برده است . و کلا من اکثریت اهنگ ها و کلیپ هایش را دوست دارم . و همیشه هر وقت دچار بحران می شوم یکی از کسانی که می تواند  حالم را جا بیاورد بریتنی است .

در کل سلیقه ی من خیلی متفاوت و عجیب است و طیف های مختلفی از پینک فلوید و اسکورپیونز گرفته تا متالیکا و مریلین منسون را در بر می گیرد