دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

شه.زاده کوچولو

اگر کسی گـُلی را دوست بدارد ، گـُـلی که از آن نوع فقط یکی در ستاره ای از میلیون ها و میلیون ها ستاره می روید ، برای چنین کسی کافیست که تنها به ستاره ها نگاه کند و خوشبخت باشد . او می تواند به خود بگوید:
جااایـــی...در یکی از ستاره ها... گــُــل ِ من ، آنجاست .  

 

هدیه ی من امروز برای شما آپلود 2 فایل ِ صوتی زیر از شازده کوچولو است . آن هم بعد از مدت ها بی حوصلگی و نرسیدن به اینجا .  

مسلما ممکن است ترجمه یا روایت های زیادی از این اثر خوانده یا شنیده باشید . بعضی هم برعکس هیچ ترجمه و روایتی از آن را نخوانده یا نشنیده باشند و فقط تعریفش را این سو و آن سو شنیده باشند ، ولی بی تعارف بگویم این دو لینکی که برایتان می گذارم چینشی از بهترین و تاثیرگذارترین قسمت های آن ماجرای عجیب و دیوانه وار دارد .  

وقتی می شنویدش ، می توانید به آرامی در رختخوابتان دراز بکشید و بی آن که کسل و خواب آلود شوید در معنای عمیق داستان فرو بروید و اصلا نفهمید چه طور یک ساعت گذشته و شما در آرامش و کرختی ملایم و بی دغدغه ای فرو رفته اید . هم مغزتان استراحت کرده و هم مملو از تاثیر ِ عمیق ِ پاک ترین تعابیر و دیالوگهایی شده که این سیاره ی خاکی به خودش دیده است . 

  

می بینید مانند راوی داستان دلتان می خواهد شازده کوچولویی که شما را اهلی کرده بغل بگیرید و داستان اهلی شدن را برای چندمین بار پیاپی بشنوید .  

بعد مملو حال غم انگیز و در عین حال امیدوارانه ای بشوید که در زوایای پنهانش آن غم ِ شیرین به روحتان دست می اندازد . ممکن است انگیزه ی خیلی کارها را به دست بیاورید . خیلی نقشه ها بکشید و خیلی تصمیم ها برای ماجرای دوست داشتنتان بگیرید . برای تنها ماجرایی که در میان هزاران ماجرای عاشقانه ی این سیاره و هزاران سیاره ی غیر از این ، فقط برای شما و منحصر به شماست . 


*دانلود ِ فایل صوتی ِ یک و در صورتی که برایتان برانگیزاننده بود ، دانلود ِ ادامه در فایل صوتی دو .  

** اگر بعد از شنیدن فایل ها دلتان خواست کامل داستان را بعد از سال ها همراه با تصاویر رنگی ِ اصل ِ کتاب  دوباره بخوانید اینجا کلیک کنید .