دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

هتل شن های سپید

اعتراف می کنم مدت هاست ، تصورم از آینده ی "زنی که من باشم" ، نسبت به آن چه که قبل ها بود ، تغییر کرده است . دیگر در تصور ِ آینده ی من ، نه اثری از اندوهست و نه تنهایی انزوا آلود ِ مایوسانه در فضا و نه زنی که پشت ِ فنس ها با موی پریشان و چهره ی غمگین بازی بچه ها و رقص ِ زباله ها در باد را نگاه میکند و نه حتی آن مردهای افسرده ای که با عرقگیر لب ِ پنجره سیگار میکشند و دشنام می دهند.


شاید این ها هم واقعیت باشند ، ولی واقعیت ِ من و لحظه های اطراف ِمن نیستند.


مدت هاست آینده ام را رنگین کمانی میبینم از رنگ های گرم...ساحل شنی و دریای زلال ،آسمان ِ شاد و ابرهای بازیگوش ، حصیر و فلاسک چای ، طروف رنگ رنگ ِ شیشه ای...لباس های نخی ِ سپید ، کودکان ِ شاد و سالم، پدر ِ راست قامت ِ تیره ، لبخندهایی که گوشه ی لب هایم به نشانه ی حقیقتش ، چین می خورد ، گوشواره های سپید ِ لرزان روی سپیدی ِ گردن ، دست نوشته های روی زانو ، کتابی که صفحاتش در باد ورق می خورد ، لاک های رنگی و گام های برهنه ای که تمام ِ سعیشان را میکنند هماهنگ گام های تنها مرد ِ روی زمینشان باشند.

نظرات 10 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

:) اینده...

هوممم
:)

محمد مهدی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام

واقعیت همان است که خود از آن لذت میبری ...

ممنونم دوستمم
:)

نیمه جدی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

چه زیبا کاتیا جان
حتمن همین طور خواهد بود...

ممنونم فاطمه جانممم
عزیزم.

نیمه جدی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

کاش بیشتر بنویسی اصلن کاش بیشتر باشی . تو کجایی این روزها ؟

بهت میگم عزیزممم:)

آوا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

و من چقدددددددددددر
دوست دارم این تصویر
زیبای کاتیای مهربانم.
آرزویم برآورده شدن
آیندهء زیباییست که
این جا به تصویرش
کشیدی....
یاحق...

آوا جان
آوای نازنین
قدرت ِ دعاها و انرژی های مثبت ِ عزیزانی مثل ِ تو چربید بر تمام ِ امواج منفی و نیروهایی که ما رو از هم جدا میخواستند.
ممنونم عزیزم.

محسن سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

آینده در انتظار من و تویه که با هم بسازیم همه ی اونچه که پیش رو داریم٬ برای شادی و آرامش خیال تو... و من که در تو خلاطه میشم

تو که اینطور میگی بزرگترین ظلم ها رو به خودت میکنی..
تو در من خلاصه می شوی یا من در تو؟
تو از من ریشه میگیری یا من از تو؟
به یاد بیاور تمام ِ دانه های باوری که در زمینی خشک محبوس و تشنه ی باران بودند.

حقیقتی بزرگ تر از دوست داشتن ِ تو نبوده و نیست.
به قولی:
تو صمیمی ترین و ارزشمندترین دوست ِ منی که میخوام بقیه ی زندگیم رو باهاش شریک شم.

آذرنوش پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

خوشا به حالت دوست من...امیدوارم آیندت همیشه رنگین کمونی باشه...برعکس خودم که مثل روزهای قدیم تو آینده رو خاکستری میبینم..

عزیزممم

تو رو چه شده؟
میخونمت و نمیفهمم این ابرهای تیره از کجا به زندگیت رسیدند.
:(

شیما جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

خداروشکر کیتی عزیز که زندگیت پر از رنگهای قشنگ شده(گل)

ممنونم بانووو...
وقتشه شما هم ادرس وبتون رو بذارین ها...
یادمه میگفتین یه وب دارین و منتها فکر میکنین زیاد با سلیقه ی من جور در نمیاد :)

نگار یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.donkishot271.blogfa.com

khoshhalam ke dobare peydat kardam banoo.va bishtar khoshhalam azinke awalin posti ke bahash movajeh shodam enghaaaadr mosbato khoshhal konandast.\
mikham tasob beshinam harchi ke neveshtino bekhonam.dooset daram ey"zani ke shoma bashin"

نگارینم..خوبی؟
فکر نمیکردم ادرس ِ اینجا رو نداشته باشی.

خوب شد بهم پیامک دادی.
دوباره به هم رسیدیم:)

negar دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.donkishot271.blogfa.com

khoshhalam ke dobare peydat kardam banoo.va bishtar khoshhalam azinke awalin posti ke bahash movajeh shodam enghaaaadr mosbato khoshhal konandast.\
mikham tasob beshinam harchi ke neveshtino bekhonam.dooset daram ey"zani ke shoma bashin"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد