دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

شب

از شب متنفرم...از یک شب هایی مثل امشب که با وجود سی و چندین ساعت بی خوابی ، باز هم خوابم نمی بره... 

بدم میاد....

از شب متنفرم...از یک شب هایی مثل امشب که با وجود سی و چندین ساعت بی خوابی ، باز هم خوابم نمی بره... 

بدم میاد. 

بدم میاد. 

بدم میاد. 

از شب بدم میاد. 

این من بودم عاشق شب بودم؟  

من بودم؟

 

+دانلود موزیک ویدئوی بی نظیر و فوق زیبای لیلا با نام امشب و طوفان...یک طورهای بدی این ویدئو واقعا حزن انگیز و عجیب و جادوییه. صدای لیلا وحشتناک به عمق دل نفوذ میکنه و چهره و صدای دلنشین شهره آغداشلو هم به همچنین.

+دانلود ترانه ی انتخاب از شادمهر که البته کیفیتش رو پایین آوردم...این آهنگ هم به همراه ویدئوش فوق استثنایی و زیباست . یک طورهایی منو یاد گلومی سان دیز میندازه..  

+این هم لینک با کیفیت دانلود ترانه های آلبوم طرفدار از شادمهر

 

*لعنت به تو شادمهر  که اشک آدمو اینطور درمیاری. 

 

بعد نوشت:خیلی بهترم...واقعا بهترم.بعضی وقتا آدم نیاز داره اشکی بریزه تا حالش خوب بشه و من بر خلاف خیلی ها ، مطمئنم هیچ اشکی از سر ضعف نیست. اشک ها قیمتی ترین جواهرات انسانی هستند . فقط کافیه به کنه و نهان پدیدایی اشک فکر کنید . اون وقت شما هم مثل من مطمئن میشین . همیشه بعد از بارش یک سری اشک ، هوای دل ِ آدم ها پاک تر و قوی تر از اون چیزی میشه که قبلا بوده... 

و البته منم مثل خیلی ها معتقدم به قیمت مرگ هم که شده نباید جلوی دشمنت اشک بریزی.. 

امشب از طرف خودم و محسن سرپرستی یک پسربچه رو گرفتم . حالا من و محسن یک پسر کوچیک هم داریم:-) اسمش ابوالفضله و متولد ۸۴ه...هیچ خواهر و برادری نداره...الهی بمیرم ۷ سالشه...الان دوباره گریم گرفت.