دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

آب های سخت*

امروز روز ِ خوبی بود . چون خیلی چیزها را در مورد ِ خودم ارزیابی کردم . از مسائل ِ ریز ِ زندگیم گرفته تا بعضی مسائل ِ درشت . بعد از مدت ها به خودم از بیرون نگاه کردم و مسائل ِ جانبی را در ارتباط با بیرون ، سبک و سنگین کردم .
همه ی آنها گفتنی نیستند ، در نتیجه از آن مسائل که بگذریم ، یکی از مهم ترین تصمیماتی که برای سال ِ نود و یک گرفتم.... 

 

باقی در ادامه ی مطلب:

امروز روز ِ خوبی بود . چون خیلی چیزها را در مورد ِ خودم ارزیابی کردم . از مسائل ِ ریز ِ زندگیم گرفته تا بعضی مسائل ِ درشت . بعد از مدت ها به خودم از بیرون نگاه کردم و مسائل ِ جانبی را در ارتباط با بیرون ، سبک و سنگین کردم .
همه ی آنها گفتنی نیستند ، در نتیجه از آن مسائل که بگذریم ، یکی از مهم ترین تصمیماتی که برای سال ِ نود و یک گرفتم و تصمیم ِ جدی دارم که از فردا برای آن تلاش کنم پایین آوردن ِ وزن و رفتن به سمت ِ ورزش و سلامتی است . از همین فردا پانزدهم فروردین ، بعد از یک وقفه ی حدودا یک ماهه به سراغ ورزش ِ صبجگاهی خواهم رفت . قبل از بهار زیاد و به طور ِ مرتب و قاطعانه آن را پی گیری نمی کردم . ولی حالا تصمیمم جدی است . یک طورهای یاد ِ چند سال پیشم می افتم که دقیقا از 15 فروردین تصمیم گرفتم و به مدت 10 ماه ِ تمام در تداوم ِ تصمیمم استمرار نشان دادم . بماند که چه چیزهایی باعث وقفه در کارهایم شد . همین طور یاد سال 90 می افتم که از چند روز مانده به عید شروع کردم به طرح ِبرنامه برای سال نودم و دقیقا توانستم منطبق با همان زمان بندی کارم را شروع و به اتمام برسانم . از این جهت واقعا به خودم افتخار می کنم و این حس ِ خوبی است که آدمیزاد بتواند به خودش افتخار کند .
این برنامه (ورزش و حفظ ِ سلامتی و تناسب اندام) یکی از کوچک ترین و در عین حال از مهم ترین تصمیماتی است که برای امسال گرفته ام . چرا که حفظ ِ سلامت ِ بدن علاوه بر پایین آوردن سطح ِ مشکلات و بیماری ها و ناهماهنگی های ناشی از عدم ِ تعادل انرژی در بدن و کمک کردن به انسان برای بهتر فکر کردن و برای بهتر عمل کردن ، باعث ِ بالا رفتن ضریب ِ خیلی توانایی ها در انسان می شود .
برای امسال برنامه های خیلی مهم تر دیگری هم دارم که در اسرع ِ وقت و با شروع شدنِ موج ِ هر کدام ، شما را در جریان قرار خواهم داد .

دیگر از همه ی این ها که بگذرم ، فقط می توانم بگویم به غایت خسته ام .

*همینطوری علاقه داشتم عنوان ِ پستم را چنین چیزی بگذارم . یک حس ِ عجیبی به آن دارم .