دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

دخــتر ِ قدیــم

من همه‌ی دیوارها را فرو خواهم‌ ریخت .

قرآن‌سوزی

این قضیه‌ی قرآن‌سوزی به کجا رسید یا بهتر است بگویم می رسد ؟ والا همه‌ی مردم دنیا مخصوصا اروپا و آمریکا مثل نقطه چین از عواقبش ترسیدند . من هم از عواقبی که دارد می‌ترسم . نه این که موجود غیرت‌مندی باشم . نه . ولی توهین به اعتقادات۱و نیم میلیارد مسلمان که از قضا اکثریت آنها هم غیرت‌مند و از منظر مردم دنیا ، سرشار از امیال تروریستی  هستند واقعا عواقب بدی خواهد داشت .

فکرش را بکنید . القاعده همینطوری ، بدون بهانه ، راه‌به‌راه ترور و قتل‌عام راه می‌اندازد . تصور کن  این قضیه را تبدیل کند به پیراهن‌عثمان . از همین حالا هم جو وحشتی در سراسر عالم درست شده که دیدن دارد و البته بسته به اقدامات دولت آمریکا که آیا توانایی جمع‌کردن ِ این قائله را دارد یا نه جو ممکن است تغییر کند .

آدم یاد ظهور دوباره لردسیاه در جلد ۵ به بعد کتاب‌های هری‌پاتر می‌افتد ... انفجارها و قتل افراد بی‌گناه و مشنگ‌ها و ...

امیدوارم ختم به خیر شود .

پ.ن : حوصله ندارم در مورد این که این مساله توطئه‌ی صهیونیسم بین‌الملل یا دولت آمریکا و یا غیره و ذلک است بحث کنم . آدم وقتی چیزی نمی‌داند در مورد آن اظهار نظر نمی‌کند . من فقط می‌دانم این القاعده منتظر جرقه است برای عالم‌سوزی .